TERCARI-CARA PRODUK KESIHATAN YANG UNGGUL, PALING BERKESAN UNTUK ANDA DAN KELUARGA?

ALPHA LIPID LIFELINE, Colostrum TERBAIK DUNIA. Sangat sesuai untuk sema golongan daripada BAYI hinggalah TUA, KAYA dengan BAHAN PEMULIH PENYAKIT!!!.

Berfungsi ,bertindak dengan PANTAS membersih, memperbaiki, menyembuh, memperbetulkan semua hormon-hormon, sel-sel yang kurang baik, rosak, lemah dan kurang upaya.


INGIN MENGETAHUI DENGAN LEBIH LANJUT.. HUBUNGI SAYA DI TALIAN

012-267 1716 OR 016-657 7797 - SASLINA OTHMAN-


MENU PILIHAN

Thursday, June 2, 2011

Fakta Penyakit Serangan Jantung

Hani Mohsin meninggal dunia
Selasa, 25 Julai, 2006

PETALING JAYA: Pelakon dan pengacara Roda Impian Hani Mohsin Hanafi meninggal dunia dipercayai akibat serangan jantung pada pukul 9.30 pagi tadi. Mohsin, 41, ketika itu berada di terminal Low Cost Carrier di KLIA, Sepang untuk penerbangan ke Alor Setar, Kedah bersama-sama anaknya Hani Karmila, 9 tahun. Mohsin mengadu sakit dada dan kemudiannya rebah.





Hani Karmila kemudiannya menelefon ibunya Datin Seri Tiara Jacquelina. Tiara dan suaminya Datuk Seri Effendi Norwawi kemudian bergegas ke terminal tersebut. Jenazah Mohsin akan dibawa ke hospital untuk dibedah siasat. Jenazah akan dikebumikan di Tanah perkuburan Islam Kg. Pasir Hulu Kelang. Takziah!







-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Faizal Yusof
1 Jan 2011

Tahun 2011 membuka tirai dengan berita mengejutkan apabila bekas suami kepada penyanyi, Siti Nurdiana, Faizal Yusop meninggal dunia kira-kira jam 2 petang tadi di Hospital Pusrawi, Kuala Lumpur. Berita ini telah disahkan sendiri oleh adik Faizal ketika dihubungi sebentar tadi.


Difahamkan, Allahyarham yang berusia 32 tahun meninggal dunia akibat serangan jantung. Allahyarham bercerai dengan Nana pada 14 September 2009 dan mempunyai seorang anak lelaki, Muhammad Rayyan Nakhaie, berusia 2 tahun.


Antara drama lakonan Faizal ialah Adamaya, Manjalara dan terbaru Tiramisu. Takziah diucapkan kepada seluruh ahli keluarga Allahyarham dan semoga roh arwah dicucuri rahmat serta ditempatkan bersama golongan yang beriman. Amin.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adakah anda ingin menjadi mangsa yg seterusnya? Kalu gitu apa kata mari kita jaga kesihatan kita dengan Alpha Lipid.... makanan kesihatan yang sangat berkhasiat...

Hubungi saya sekarang!!! Shaker percuma!!! Sementara stok masih ada!!!

SAS
0122671716

No comments:

Post a Comment