TERCARI-CARA PRODUK KESIHATAN YANG UNGGUL, PALING BERKESAN UNTUK ANDA DAN KELUARGA?

ALPHA LIPID LIFELINE, Colostrum TERBAIK DUNIA. Sangat sesuai untuk sema golongan daripada BAYI hinggalah TUA, KAYA dengan BAHAN PEMULIH PENYAKIT!!!.

Berfungsi ,bertindak dengan PANTAS membersih, memperbaiki, menyembuh, memperbetulkan semua hormon-hormon, sel-sel yang kurang baik, rosak, lemah dan kurang upaya.


INGIN MENGETAHUI DENGAN LEBIH LANJUT.. HUBUNGI SAYA DI TALIAN

012-267 1716 OR 016-657 7797 - SASLINA OTHMAN-


MENU PILIHAN

Sunday, May 23, 2010

MALANG TIDAK BERBAU

Setiap saat tubuh kita semakin lemah melawan penyakit. Tubuh anda sering diserang pelbagai bakteria, virus, patogen yang terdapat di udara, makanan, minuman dan tempat kita tinggal. Paling malang, seringkali anda ‘kalah’ dalam melawan penyakit yang menyerang."





Itulah fakta yang perlu anda telan walaupun pahit dan itulah hakikat sebenar kehidupan apabila usia anda semakin meningkat. Namun, ini tidak bererti orang yang masih muda terselamat daripada terkena sebarang penyakit. Anda juga akan terkena tempiasnya!


Realitinya, Pelbagai Penyakit Bersiap Sedia Untuk Menyerang Anda!



Kenapa terkejut? Tiada gunanya saya menipu anda... Terdapat banyak penyakit yang akan menyerang anda kerana beberapa faktor. Antaranya ialah faktor usia, persekitaran, pemakanan dan sebagainya. Baiklah saya cuba senaraikan penyakit-penyakit yang dalam proses akan menyerang anda:

"Sindrom Metabolisma,Ingatan dan emosi,Tekanan Darah Tinggi,Arthritis & Sakit Sendi,Osteoporosis,Buah Pinggang, Diabetes,Strok,Jantung,Kekedutan dan Banyak Lagi!"



Paling merungsingkan saya ialah anda tidak boleh lari daripada penyakit-penyakit di atas menyerang anda. Sangat menyeramkan... tetapi itulah sifir dunia dimana masa yang berlalu akan menjadikan kita tua dan tubuh badan semakin lemah. Dikala itulah penyakit-penyakit merbahaya di atas akan menyerang anda satu per satu. Ya, tidak mustahil anda akan memiliki sehingga 4 penyakit kronik di atas!


Adakah Anda Tahu Apakah Penyakit Yang Paling Digeruni Di Malaysia?


Terdapat dua penyakit yang paling digeruni dan sentiasa menyerang rakyat Malaysia seperti anda ialah penyakit jantung dan strok. Jika anda perhatikan, dua penyakit ini terdapat dalam senarai penyakit-penyakit yang bakal menyerang anda!

Saya ingin menghuraikan isu jantung dan strok ini dengan beberapa fakta berikut:


FAKTA: Sekurang-kurangnya 6 orang setiap jam akan diserang penyakit jantung!

FAKTA: Sekurang-kurangnya 144 orang setiap hari akan diserang penyakit jantung!
 FAKTA: 90% mangsa akan meninggal dunia dalam tempoh sebulan!


FAKTA: Penyakit strok dilihatkan dengan peningkatan sebanyak 300% dalam masa setahun!


FAKTA: Strok pembunuh No 4 negara!

Saya pasti fakta-fakta di atas sudah cukup untuk menyedarkan anda bahawa betapa pentingnya untuk anda menjaga kesihatan diri. Fakta diatas cukup jelas menunjukkan bahawa kesihatan lebih utama berbanding harta!Ya, saya tahu bahawa ajal maut di tangan Tuhan, tetapi kita diberikan amanah untuk menjaga kesihatan tubuh badan kita. Sekiranya anda tidak menjaga kesihatan, ia juga bermakna anda melanggar amanah-Nya.


Bagaimana pula dengan anda?


Lebih Baik Mencegah Sebelum Kena! - Memperkenalkan Penemuan Terbaru Alpha Lipid Lifeline!

Breakfast Drink for Smart People





Alpha Lipid Lifeline merupakan "Breakfast Drink for Smart People" kerana ia merupakan makanan yang berkhasiat, semulajadi, lengkap dan berfungsi mencegah pelbagai penyakit dan juga berupaya menstabilkan pelbagai masalah kesihatan.


Ramai yang dah menggunakannya sebagai Sarapan Pagi dan hasilnya tahap kesihatan mereka amat baik, ia perlu diamalkan setiap hari supaya tubuh badan anda jadi sihat dan jauh dari penyakit. Saya sendiri mengamalkannya setiap pagi selama 2 tahun untuk seisi keluarga saya. Ia sesuai untuk semua peringkat umur, Mulakanlah hari ini!!

Alpha Lipid Lifeline ini merupakan produk kolostrum yang utama. Formula lipid yang eksklusif dan dapat memperbaiki serta meningkatkan penyerapan untuk membantu menghantar bahan-bahan aktif dengan cepat ke bahagian-bahagian badan yang memerlukan sokongan.



Alpha Lipid juga mengandungi komponen bioaktif yang sangat banyak yang telah menunjukkan kesan-kesan pemusnahan bakteria di dalam salur makanan (bermula dari dalam mulut sehingga ke bahagian dubur). Selain itu, ianya berkesan untuk perlindungan ke atas hati, memperbaiki daya ingatan dan mengurangkan symptom depresi/tekanan.




Minuman Sarapan Pagi Anda Yang Terbaik!


Alpha Lipid Lifeline ini juga merupakan minuman sarapan pagi anda yang terbaik. Seperti kata ahli farmasi di atas iaitu "Breakfast Drink For Smart People". Bukan itu sahaja petikan daripada National Institute of Nutrition Research, USA juga membayangkan produk ini merupakan produk yang terbaik.


"Adalah sukar untuk membayangkan ada makanan lain yang lebih semulajadi dan lebih berkhasiat berbanding kolostrum Alpha Lipid Lifeline"



Ya, usah ragu lagi kerana inilah produk yang terbaik untuk diambil sebagai sarapan kerana saya pasti anda kekurangan vitamin, mineral dan antibodi didalam tubuh. Selain itu, saya juga tahu bahawa anda kurang bersenam di pagi hari, sehinggakan ada yang langsung tidak pernah bersenam. Bukan itu sahaja, anda juga pasti menghadapi tekanan kehidupan dirumah dan ditempat kerja yang sekaligus melemahkan sistem imun untuk pertahanan semulajadi badan anda

Produk Alpha Lipid LifeLine ini juga telah di anugerahkan 3 kali pengikhtirafan dari Kerajaan New Zealand sehingga di kurniakan 'lambang daun' - export winner. Hanya sebilangan kecil sahaja produk yang berjaya mendapat pengiktirafan ini. Dengan bangganya, lambang export winner ini dipaparkan pada setiap tin Alpha Lipid Lifeline.

 Berapakah Harga Produk Yang Dapat Membantu Mengembalikan Kesihatan Tubuh Badan Anda Ini?






CEPAT!!! CUMA RM 180 SAHAJA ... 10 ORANG TERDAHULU AKAN MENDAPAT 'SHAKER' PERCUMA YANG BERNILAI RM 11...


Jika produk ini dapat (1)Mengurangkan penyakit kronik yang anda hadapi sekarang dan (2)juga dapat memberikan anda kesihatan seperti dahulu kala, dan (3)akhirnya anda akan dapat menjalani kehidupan sepertimana orang lain yang sihat, (4)serta dapat menjimatkan wang anda untuk membeli ubatan-ubatan lain yang masih belum pasti keberkesanannya. Berapakah harga yang perlu saya letakkan bagi produk yang pastinya akan mengubah hidup anda ini?


Sudah pasti paling kurang produk seperti ini akan bernilai ribuan ringgit di pasaran!


Pada hari dan saat ini, anda tidak perlu mengeluarkan sehingga ribuan ringgit untuk memiliki produk ini kerana saya mahu anda benar-benar sihat dan cergas dalam mencapai impian anda. Ya, anggaplah ini juga sebagai pertolongan kecil saya sebagai seorang hamba Allah.


Selain itu, Alpha Lipid LifeLine dihasilkan di New Zealand dan dibungkus terus di New Zealand. Produk Alpha Lipid LifeLine juga telah mendapat pengikhtirafan dari Kerajaan New Zealand sehingga dikurniakan 'lambang daun' (Sebilangan kecil sahaja produk yang mendapat pengikhtirafan ini) dengan bangganya dipaparkan ditin-tin produk Alpha Lipid. Bukan itu sahaja, produk ini juga HALAL untuk diminum oleh kita semua. Produk ini di iktirafkan HALAL oleh N.Z. Islamic Processed Food Management.




Tunggu Apa Lagi? Miliki Tubuh Badan Yang Sihat Sekarang!

HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK MEMBELI ATAU MENGETAHUI DENGAN LEBIH LANJUT DAN JELAS MENGENAI PRODUK INI.

SASLINA OTHMAN
016-657 7797 / 012-267 1716


No comments:

Post a Comment